Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

 


 

Καλησπέρα Νίκο,

Εδώ και καιρό σε συμπεριλαμβάνω στους φίλους μου, γιατί όποιος θέλει να σε βοηθήσει λέγετε φίλος. Σε ευχαριστώ που με απάλλαξες από την μεγάλη και δύσκολη διαδικασία ίασης της περιοδοντίτιδας. Δεδομένου ότι πάσχω από καρδιοπάθεια και επιβάλετε να λαμβάνω αντιπηκτική αγωγή, καταλαβαίνετε ότι πριν από κάθε θεραπεία περιοδοντίτιδας ή και εξαγωγής δοντιού θα πρέπει να ρυθμίσω τo ΙΝR ώστε να μην αιμορραγώ και φυσικά να πάρω και την απαιτούμενη αντιβίωση. Χάρη όμως στο FLOW senitive , το οποίο χρησιμοποιώ εδώ και ένα μήνα περίπου, τα Ούλα μου έχουν πάρει το φυσικό τους χρωματισμό και δεν είναι πλέον άσπρα, φαίνονται υγιής. Τα δόντια μου πλέον είναι αισθητά ποιο άσπρα και δεν έχουν πάρει καθόλου χρωματισμό από το συμπλήρωμα Σιδήρου που λαμβάνω.

Επίσης ψεκάζω στο στόμα καθημερινά στον Υιο μου (14 ετών) όταν γυρίσει από το Γυμνάσιο με BeSure  ώστε να το προφυλάξω από κάθε Ίωση που μπορεί να εισέλθει στο αναπνευστικό του σύστημα .Το ίδιο κάνουμε και εμείς (ο Σύζυγος και εγώ) Η Γεύση του είναι πικρή αλλά αξίζει . Τίς προάλλες με πονούσε ο Λαιμός και με δύο ψεκασμούς στο στόμα έφυγε ο Πόνος.

Σε ευχαριστούμε Νίκο

Με εκτίμηση
Ευαγγελία Ν.

Θελει μονο διαθεση να μαθεις οτι δεν γνωριζεις για να αλλαξεις τον τροπο που αντιμετωπιζεις τα θεματα υγειας σου και να εχεις και μια τιμια ενασχοληση που θα σου αποφερει παρα πολλα οικονομικα οφελη , κανουμε καλο στους συνανθρωπους μας στα προβληματα τους ..δεν δημιουργουμε το προβλημα για να φερουμε την λυση..λυνουμε τα ηδη προβληματα και για αυτο το λογο μπορουμε και να εχουμε μια νεα υγιη επιχειρηση που υποσχεται απιστευτη ανοδο!

Θα πω κατι που καιρο ηθελα να σας το πω , την συγκεκρικενη ασχολια πωλησεων πρεπει να την δειτε σαν μια μετοχη που με βαση τον χρονο που θα επενδυσετε να κανετε καλο στους συναθρωπους σας θα αμειφθειτε με χιλιαδες φορες αποδοση !

Στους στενους μου συνεργατες μιλαω ξεκαθαρα για ενα χρυσο βουνο που ειναι ευκαιρια για ολους να συμμετεχουν στην συλλογη του φερνωντας το καλαθι συλλογης τους! Τιποτα λιγοτερο απο οτι σας λεω , ανθρωπος που εχει διαθεση να πετυχει θα πετυχει γιατι δεν υπαρχει παγκοσμια ανταγωνισμος σε αυτο που προσφερουν τα φωτοτακτισμενα εκαντονταδες βοτανα των σκευασματων !

Η εταιρια εχει σημερα 560.000 πελατες - κωδικους σε ολες της χωρες που εχει εδρα και δικτυο , πριν τρεις μηνες ξεκινησε στην Αμερικη , οποιος δεν καταλαβαινει οτι σε μερικα χρονια αυτη η εταιρια θα εχει 5.000.000 + χρηστες , οποιος δεν καταλαβαινει οτι το να ασχοληθεις τωρα με το δικτυο της ειναι ευκαιρια ζωης ειναι ενας ανθρωπος που δεν θα μπορεσει ευκολα να δει σωστη ευκαιρια στην ζωη του , τωρα να εχεις εναν μελλοντικο δρομο μιας μετοχης που η αξια της θα γινει χρυσαφι συντομα και για να συμμετεχεις θα πρεπει να βοηθας κοσμο να σωθει απο τα χρονια προβληματα της υγειας του νομιζω οτι ειναι κατι το ασυλληπτο και μονο οταν το ξεκινησεις θα καταλαβεις οτι η εισπραξη σε χρημα ειναι λιγη μπροστα στην ευγνωμοσυνη που σου δινουν οι συνανθρωποι σου γιατι τους ελυσες ενα προβλημα και τους σταματησες να ειναι πελατες στο σημερινο συστημα υγειας !

Εγω καθημερινα λαμβανω εμαιλ , τηλεφωνα και ακουω-διαβαζω ...σε ευχαριστω που με εσωσες , σε ευχαριστω που μου ελυες στο προβλημα μου κοκ κοκ .. Και οσο το ακουω τοσο λυσαω και λεω αυτα που εχω στα χερια μου πρεπει να τα εχει ολος ο κοσμος !

Συντομα θα ξεκινησουν Webinar οπου θα μπορουν να μαθαινουν πολλοι ανθρωποι ταυτοχρονα για το χρυσο βουνο ! Οπου με σωστο συνδιασμο ολοι οσοι συμμετεχουν θα εχουν να κερδισουν !

Θελω ενα εμαιλ απο σενα που μπορεις να δεις λιγο μπροστα , στο katohika@gmail.com με τιτλο με ενδιαφερει η θεραπεια και το δικτυο , μετα ξεκιναει ενα καταπλητκικο ταξιδι που ειναι απολυτα στο χερι σου στο που θα φτασει

Stranger..

0 Σχόλια