Η δικη μου κριτικη για τα σκευασματα θεραπειας και προστασιας …

 


Καλησπέρα σε όλους,
Θα σας περιγράψω την δική μου εμπειρία και τα θετικά αποτελέσματα του Auricum
(ασθενοφόρο τσέπης)!

Όπως όλοι εσείς έτσι και εγώ ήμουν προβληματισμένος για τον τρόπο που θα
μπορούσα να προστατέψω εμένα και την οικογένεια μου από αυτά που συμβαίνουν
γύρω μας…

Μετά από όλες τις θετικές κριτικές για τα προϊόντα αλλά και την ενημέρωση του
κυρίου Νίκου ότι είναι απαραίτητα για την δύσκολη εποχή που διανύουμε,
προχώρησα στην αγορά τους.

Σας αναφέρω τα αποτελέσματα από την μέχρι στιγμής εμπειρία μου.

Η γυναίκα μου η ταλαιπωρείται ένα χρόνο από πελματιαία απονευρωσίτιδα με οξύ
πόνο ο οποίος φεύγει και επανέρχεται έπειτα από κούραση, τρέξιμο στο στίβο
κ.τ.λ. συν ότι υπήρχε ένα μόνιμο πρήξιμο στην καμάρα του πέλματος.

Να επισημάνω ότι τον τελευταίο μήνα ο πόνος ήταν καθημερινός και στα δύο πόδια.
Έκανε χρήση του Auricum για τρεις μέρες και ο πόνος εξαφανίστηκε καθώς και το
πρήξιμο που υποχώρησε αισθητά.

Επίσης ταλαιπωρείται με χρόνιους πονοκεφάλους/ημικρανίες και πάντα η

αντιμετώπιση γίνεται με την χρήση ισχυρών παυσίπονων. Μετά από ένα έντονο
πονοκέφαλο αντί για παυσίπονο έκανε χρήση του Auricum και ο πόνος υποχώρησε
άμεσα μέσα σε 20 λεπτά.

Έκανα και ο ίδιος χρήση του Auricum για πόνο στη μέση που με ταλαιπωρεί
ανά διαστήματα λόγω δουλειάς και σε 2 μέρες ο πόνος είχε εξαφανιστεί.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κύριο Νίκο και στον κύριο Γιάτσεκ!

Γρηγόρης από Αθήνα. (Οποιος θελει να μιλησει μαζι μου να καταλαβει οτι ειμαι πραγματικος ανθρωπος με αληθινη κριτικη μπορει να ζητησει απο το κατοχικα να του δωσει το τηλεφωνο μου , το εχω ζητησει στον Stranger να το δωσει σε οποιον θελει)

Email στο katohika@gmail.com με τιτλο με ενδιαφερει η προστασια-θεραπεια και το δικτυο για οσους μπορουν να καταλαβουν τι τους προσφερουμε

0 Σχόλια